tiistai 10. huhtikuuta 2012

THE Day oli ja meni...

...ja mitään ei ole tapahtunut. Mun harmikseni. Huomenna olis sitten viimenen neuvola, 40+6 taitaa jo olla ja jos kaikki on hyvin ja ei sittenkään ala tapahtua, on seuraavalla viikolla edessä yliaikakontrolli ja käynnistys. Voi räkä :(
Toisaalta olen iloinen, että kaveri on ollut kovapintaista lajia, heilunut olen kuitenkin kuin heinämies remontin keskellä, mutta nyt saisi jo tarkoitukselliset häätötoimenpiteet alkaa tehoamaan. Mutta ei. Kaveri vaan köllöttelee tyytyväisenä ja koittaa silloin tällöin ottaa osumaa mamman kylkiluihin hyvällä menestyksellä.
Mutta enää reilu viikko. Toivottavasti. Mä en jaksais enää. Tuu jo mini-ihminen!!!

Mun pieni <3

2 kommenttia:

Malla kirjoitti...

Onko pienestä vielä mitään kuulunut? Tsemppiä ja hermoja odotteluun!

Hanna kirjoitti...

Ei oo kuulunu, niin vaan antaa odottaa itseään. Ens tiistaina sitten vain yliaikakontrolliin ja siitä sitten käynnistykseen jos ei itsepäisesti edelleenkään halua tulla ulos :)
Tsemppiä sulle kans, yli menevät päivät tuntuu niin pitkiltä vaikka 9 kuukautta on jo odoteltu.