maanantai 7. tammikuuta 2013

Nyt se on loppu

Niin...Nyt se on sitten loppu. Äitiysloma nimittäin. Tai se loppui jo 29.12 ja tuntumaa duuniin sain kolmen päivän tehokoulutuksella kun varausjärjestelmä vaihtuu. Oon silti niiiin pihalla helmikuun alussa kun oikea paluu töihin tapahtuu. Kääk!!
Nyt sitten nautitaan "kesälomasta" vielä nelisen viikkoa ja lähdetään parin viikon päästä viikoksi Ukko-Hallaan, jei!! Pääsee ehkä laskettelemaan :) ja hiihtämään kunnon maastoon.

Huono puoli töihin menossa on ajan väheneminen, salille ei ole menemistä niin usein, vaikka osittaiselle hoitovapaalle jäänkin ja joudun tekemään iltavuoroja pääasiassa :( eli pääsen kotiin vasta puolenyön maissa. Mua ahdistaa jättää J kotiin vaikka tiedän että pärjäävät isin kanssa ihan hyvin. Alkuun on varmaan iltaitkua kun J on tottunut nukkumaan mun kanssa mutta kyllä se siitä, toivottavasti.
J ei mene vielä kunnalliseen hoitoon vaan mummi katsoo pari tuntia niinä päivinä kun mä menen töihin, ja isi hakee sitten sieltä neljän maissa pikku-ukon kotiin. Meillä menee anopin kanssa sopivasti työajat yhteen että Jn hoito onnistuu vielä näin. Ensi syksynä sitten viimeistään koittaa lähtö oikeaan hoitopaikkaan.
Ja toivottavasti pikkunen pääsisi samalle hoitajalle kuin pari vuotta vanhempi serkkutyttö. Fingers crossed!! :)

Mutta nyt nautitaan vielä tästä hetkestä ja ajasta jonka olen vielä kotona murun kanssa <3


3 kommenttia:

Malla kirjoitti...

Älyttömän nopeasti on mennyt kyllä tää äitiysloma :) Itsekin olen nyt vuosilomalla seuraavat 5 viikkoa ja sen jälkeen sitten hoitovapaalle pariksi kuukaudeksi.

Hanna kirjoitti...

Ihan liian nopeesti! Mihin nää 9 kuukautta on hävinny? Mun vauvakaan ei oo enää vauva vaan kohta iso poika.
Sulla se on muutaman kuukauden päästä uusi ihana vauva nuuskuteltavana :)

Heinä kirjoitti...

Mukavaa loppulomaa kotona ja hyvin se töihin paluu varmasti sujuu!